TIME för KLÄNNINGAR!!!

HEJ alla söta läsare..!!
Idag är jag shoppingsugen, nätshopping alltså..det bästa, slipper man gå ut i snön och leta..haha!!
Vad passar bättre då än ett modeinlägg, har ju bara visat er vilken sorts skor jag gillar hittills...
PRINSEN har varit bättre på modebloggning än mig..men det ska bli ändring på..!! ;D

Idag hag jag mest spanat H&M faktiskt...
Har alltid gillat deras kläder, även fast det inte är så "schteeekigt" märke. :P
Det bästa är ju att det är så BIILLIGT!!
Så är det när man är en fattig liten flicka som bara pluggar..men men i framtiden när 200 läsare har blivit 200.000(watch out KISSIE) är det PINGLANS tur att handla GUCCI och grejer ;)
Håll till godo så länge..!?

PS.Kul att så många kommenterar hela tiden. Gillar vi!! (jag iallafall=) )


PussS // Pinglus

149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0