Hej, Prinsen här, gott folk

Det är jag som är Prinsen. Jag är en kille från Göteborg som gillar mode, träning och matlagning. Här på bloggen tänker jag för det mesta skriva om saker som rör just mina intressen. Jag blev övertalad att börja blogga av min flickvän, så jag får be om ursäkt om jag inte är så jättebra. Har liksom inte koll på hur man skriver än hehe...

Tänkte rivstarta med ett tips om en riktigt fin tröja jag hittade på modeus.nu. Prisvärd och riktigt snygg. Kommer nog bli en storsäljare i vår.

med kungliga hälsningar
// Prinsen


Longsleeve - easy Chuck 1004-4 rosa

Kommentarer
Postat av: Nina

härlig blogg :)

2011-01-10 @ 21:57:26
URL: http://thephds.blogg.se/
Postat av: Måns

Det var ta mig fan det fulaste jag sett. Hur har du mage att kalla den "prisvärd och riktigt snygg".

2011-01-11 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0