BÄSTA SAMTALET 2011..!!!

Bästaste lilla prinsen ringde förut, MIN PRINS alltså :) ;)
Såå stört(men sött på nåt sätt..), kan inte låta bli att låta er bloggläsare få se..!

Prinsen: Vad ska vi göra i helgen?
Pinglan: I helgen?
Prinsen: Ja, jag ska komma till Stockholm, har du glömt det?

Pinglan: Haha, neej, det har jag ett litet minne av...haha..

Prinsen: BRa det gumman, men vad ska vi göra?

Pinglan: Shoppa?!

Prinsen: Jojo men mer..?

Pinglan: Pussas..?

Prinsen: Ska vi bara shoppa och pussas??

Pinglan: Vi kanske kan knulla också om du är snäll?


HAHAHA, ibland är jag bara såå störd. :D
Skyller på att jag sovit konstigt senaste tiden..!!

// Pinglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0